Merhaba
Ben damaklı emzik kullanıyordum hemen attım damaksiza geçtim ayrıca deodorant parfüm de kullanmıyorum artik sakin ortamda bazen fön makinasini açıp emziriyorum mumkunse los isikta. Ayrıca pozisyon degistirdim bebegimi yataga yatırıp bende yanina yan şekilde yatıyorum ve bu sekilde kabul ediyor. Birde eşim söyledi ben meme reddi olunca çocuğa çok gergin yaklaşmışım endişelenmişim kendim farkında değildim şimdi kısık tonda sakin konuşup saçlarıni okşuyorum gözünün içine bakıyorum bilmiyorum bunlar etkili mi ama bende ise yaradı.