Arkadaşlar merhaba, 5 aylık kızım sol ayağını sağa göre çok sallıyor. Yukarı aşağı hareket ettiriyor diğerine göre. Diğer ayağında herhangi bir sorun yok hareketi normal ama sola daha hızlı ve daha çok sallıyor. Doktor kontrolümüzde de bişey çıkmadı ama bu aralar çok aklıma takılıyor. Bunun gibi bişey yaşayan var mı? Çok teşekkürler şimdiden