Arkadaşlar bebeğim 7,5 aylık emziriyorum ilk adetimi oldum, işe başladım belki stresten ama sütüm maşalllah ken yani tek göğüs sağımdan 150-160 cc gelirken adet sonrasımı bilmem yarım biberon zorrr çıkıyor makine bozuk sandım ( lansinoh) yeni pompa aldım ( Spectra Q) bi ton masraf ama yok yarım biberonu geçmiyor. Bu arada Stok için sağıyorum tam ek gıdaya geçmedi malum süt bebeği her türlü sütümü bırakmak zorundayım.
diğer sıkıntı göğsüm dolu farkımdayım ama tam boşalmıyor gibi de geliyor ondan yeni pompa aldım yok ondada aynısı oluyor.
sizde adet dönemi sorunumu bu nolur geçici durum olsun.