Zelihaoguzhan eğer bebeğim yemediyse kalanını ben yiyorum ona yine taze bir şekilde hazırlıyorum 🌸 çünkü dediğiniz gibi hemen kararıyo. Bu arada bir bilgi daha, ben avokadonun yarısını buzdolabında saklarken, çekirdeği üzerinde bırakıp açıkta kalan kısımlarına limon sıkıyorum ve streçliyorum kararma olmuyo olursa da dış kısımda oluyo onu sıyırıyorum içine geçmiyo hiç 🌸