esoo göbeği düştüğü gün itibariyle hep akşamları yıkadım daha rahat uyusun diye noluyomuşki akşam yıkayınca ilk kez duyuyorum ayrıca bebeğin 40la alakası yokki annenin kendini toplaması 6 hafta sürüyomuş bu 40 olayıda buymuş.
Buse_ Arii doğduğundan beri akşamları yıkıyoruz hiç korku gibi bişey yaşamadık ve yıkandığı geceler daha uzun ve huzurlu uyuyor kızım