İyi aksamlar.kızım 2 bucuk yasında. Elimle sacını tutup nazikce sıyırdıgım zaman elime sac telleri geliyor günde 5-10tele kadar geliyor 🤷 3 ay once değerlerine bakılmıştı. Normaldi. Bunun sebebi ne olabilei. Acaba aynı yaş grubunda yaşayan varmı. Taragada geliyor hadi o normal diyelim ama tutup cekince gelmesi normalmi kızlar