Merhaba 28 günlük bebeğim var son 3 gündür sürekli emmek istiyor 5 10 dk emiyo bırakıyo gazini çıkarıyorum tekrar meme istiyo ya ağlıyo ya ellerini emiyo araniyo sütün yok doymuyo diyolar moralim bozuluyo kilo alımı normal bezinide dolduruyo bu durumu yaşayan var mı neden memeyi bırakmak istemiyor