Habis07 şişmesi çok normal. Tuttuğunu gosteriyormuş ama banyo yaptırırken falan dikkat edin oraya çok su degdirmemeye calisin. İltihap kapabilir. Bizim aşı yerimiz de öyle olmuştu önce. Sonra aşırı şişti dispansere götürdüm aşı yanlış yapılmış dedi. Et ile deri arasına yapılması gerekiyormuş bizimki ete de girmiş. Bide banyoda köpüklü su falan değince apse yapmış. 4 buçuk aylıkken başladı o sorun kızım 7 aylık oldu yarası daha yenice kabuk bağladı.