Aşıdan sonra tıtreme ateş yorgunluk agrı oluyor dedıler çevremde aşı olanlar da bunlar oldu aşk olmak istiyorm ama boyle fena olursam bebegıme nasıl bakıcam dıye düşğnüyorm 🙄 bıde covıt geçirenler de tam etkilwr daha çok görülüyormş acaba aranız da var mı covıt olup sonra aşı olan