Sevgili anneler bebeğim 3 aylık ve reflüsü var aşırı kusuyor maalesef. Bebelac trikenere başlamak istiyorum aldım . Fakat bebeğim anne sütüyle besleniyor kutunun üzerinde 25 ml anne sütüne bir ölçek ilave edilir ve kaşıkla verilir diyor ama çok yoğun muhallebi kıvamlı bir şey oluyor bebeğim hiç böle yoğun bir şey yemediği için kaşıkla verdiğimde ağzından çıkarıyor. Siz nasıl veriyorsunuz kullananlar bir yardımcı olabilir mi kolay bir yolu var mı