Sevgili anneler, geçen gün de post açmıştım sağolsun tek bir annemiz üstte kalsın diye yorum yazdı o kadar😂 Şimdi benzer konuda farklı bir sorum var. Annemi ameliyat ettireceğiz inşallah. Dizlerinde kireçlenme ve romatizma var, bazı günler ayağa bile kalkamadığı gibi ağrıdan ağlıyor. Maddi olarak durumumuz olmadığı için devlet hastanesinde ameliyat ettirmek durumundayız. Büyükçekmece devlet hastanesinin doktorlarını araştırdım da bu iki hekim arasında kaldım. Duyanlarınız, bilenleriniz var mı? Daha önce gidip de memnun kalanlar? Veya başka bir hekim önerecek olanlar?