Hatırlayan arkadaşlar varmı benim olayı ?? 😂😂
Bugün kan verdim 0.1 nasıl dibe vuracağını şaşırmış hormonlar 😂 Cuma günü sorucam doktora neden bu şekilde çıktığını… Emziriyorum ve henüz adet olmadım ben buna bağlamıştım bakalım o ne diyecek? Ha birde BİM’in prezervatiflerini fena gömmüştüm. Sıkıntı yok “lets “ ile devamke 😂😂😂😂😄