Mrvadn Merhaba anneler 4 ay 10 günlük olacak olan bebeğimle tatile çıkmak istiyorum. Otel herşey dahil konaklama olacak ama acaba zor olur mu? Tatile çıkan deneyimleyen var mıdır 🙃
Smryna Mrvadn ben çıktım ve uzun uzun araba yolculuğu yaparak bide 🙈 araba yolculuğu hariç geri kalanlar cok zevkli ve eğlenceli geçiyor güzel bir deneyim olucaktir 😊
Keremg Mrvadn hiçte zor değil al herseyını bebişinin rahat rahat çık yola. Ben şuan tatıldeyım cokta ıyıyım uyku saatlerı gelıncede ona gor gıydırıp yuruyuse gıdıyorum arabasında uyuyo daha sonra odasında emzırıp uykuya devam:) hiç korkma zevklı oluyor