Bir ay oldu 6. Hastalık dendi 3 gün aralıksız süren ateş vs vücudunda döküntü olmamıştı şimdi 3 gündür tekrardan sürekli ateş , ateş düşürücü vermeme rağmen hastanelik olduk 39.8 e çıktı ishal halsizlik bu sabah bi baktım yüzü vücudu kırmızı benekler içinde doktor 6. Hastalık dedi dedim olmuştu tekrarlayabilir dedi boğazıda beyaz yaralar var bu çocuk nerden hasta oluyor böyle cidden anlamıyorum tam toparlıyorum gene baştan sarıyoruz ve ben bittim uykusuzluk yorgunluk yakında düşüp bayılcam ne zaman geçer bu hastalık bugün 5. Günümüz var mı yaşayan resim de atıyorum 6. Hastalık mı bu arkadaşlar önceki neydi o zaman 😖
