Ozlemkan07 Merhabalar arkadaşlar Normal uyku duzenımiz epey değişti. Bebegım 9 aylık uyurken bır saat sonrasında kalkıp oturuyor. Tüm gece böyleyiz. Aynı durumu yaşayan var mı ? Yada öneri ? Şimdiden teşekkürler
isun Ozlemkan07 bnmki de öyle uykusuzluktan artık halim kalmadı inanın gece yenidoğan halinden daha fazla kalkıyor
duygu00 duygu00 ben ayakta sallayarak uyuttuğum için maalesef alıyorum ayağıma sallayarak geri uyutup yerine koyuyorum bu süreç geçicidir inş deyip bekliyorum maalesef bi çözümüm yok