Merhaba hanımlar benim 2 oğlum var biri 3 yaşında biri de 1yaş 3 ay civarı küçük oğlum 8 aylıkken emmeyi bıraktı e haliyle süt de çekildi ama yaklaşık 2 haftadır ara ara özellikle sol göğsümde sızlama oluyo süt mü oluyo acaba diyerek baktım ve evet göğsümden süt geliyo daha önce böyle bişey yaşamadım acaba bu bir sorun mu yoksa normal bir durum mu