Kızlar,bebeğim 9aylık.Bugün 4saat falan önceydi beşiğinden düştü.Gözlerinde kayma olmadı ama alnı morardı.Mızmızlanması da zaten hep mızmız çocuk.Demin gece kaşık mamasını yedi odaya getirdim banyosunu aldı falan.Suyunu içirdim.Sonra eşim kucağında sallıyordu ağlıyordu diye o sırada yarım çay bardağı ölçümünde kustu.Çok korkuyorum yarın doktora götürücem zaten ama travma almış olmasından korkuyorum