Alphan0105 Kızlar yapan varmı. Acile gittk dün bebeğime yaptılar. Sizde yapabilirsiniz dediler ama tam izleyemedim o sıra nasıl yapıyosunuz devamlı yapmakta skıntı olurmu. 2 aylık erkek bebeğim var,
S_x_w Alphan0105 hayır yapmayın tabiki.. Kısa zaman sonra kendi kendine çıkarmaya başlayacak zaten.. Çocuk gastrentoloji Dr u bana ne olursa olsun bebek ve çocuklarda popodan müdahale doğru değil demişti..
Omom Alphan0105 çok çok acil bir durum değilse bebeğinizin poposuna herhangi bir müdahalede bulunmayın. Fitil bile son çareniz olsun
Daphnemom Bence yapmayın burda okumuştum doktor müdahalesinde bile poposunda çatlak oluşan vardı. Çok çok acil durumda zaten hastaneye gidersiniz.
Nevanin_annesi Alphan0105 devamlı yaparsanız gelişmekte olan bir sistemi sekteye ugratirsiniz. Sıcak uygulama yapın. Masaj yapın. Hoplayıp ziplatin. Bizim doktorumuz kabızlık için fitil vermemek için bile bana kırk takla attırıyor.