HandeNil ben de çok tereddüt ettim bir de İzmir de yaşıyorum çok sıcak oluyor burası ama hiç sorun yaşamadık, terleme olmadı. En azından tam olarak yürümeye başladıktan sonra biraz daha açık bir ayakkabı alırım, ayağını tam kavrayan bir ayakkabı ilk zamanlar daha sağlıklı olur diye düşündük.