Deletedmom65802 Merhaba canım anneler,3 hafta önce sezaryen doğum yaptım tecrübeli annelere sormak istiyorum korse kullanımına ne zmn başladınız ve önereceğiniz korse var mı acaba🙏🏻
Seda611 Deletedmom65802 ilk ay toparlayıcı tayt kullandım korse dikislerimi çok acıttı ikinci ayımda owli korse kullandım hala kulaniyorim çok memnunum karnım yok denecek kadar gitti eski halime az kaldı🥰
Eylulhuma16 Deletedmom65802 kullanmaya başlayabilirsin canm ben denedim ama hic rahat edemedim acayip canmi skti o yuzdn takamadm ama insallah sen kullanabilirsin 🥰
Pinartrkz Seda611 korse kullanırken spor da yapıyor musunuz ? Ben kullanmak istedim doktor ilk 6 ay önermem dedi 7 ay oldu göbek davul gibi kaldı ortada memnunsanız alayım sizinkinden
Seda611 Pinartrkz ben spora başlamadım altı aydan sonra başla dedi doktorum ama korsen dikislerini acitirsa kullanma dedi ilk hafta çarşaf sardı annem sıkı sıkıya.owli korseden memnunum cirtcirtli olması avantajlı ayarlıyorum istediğim inceliğe tek kötü yanı biraz kaba sadece yani dışarıda takılmaz ancak evde giyilir
Pinartrkz Seda611 yaa anladım prki sporu evde mi dışarda mı yapıyorsunuz malum bebeği bırakacak kimsem yok 🙄 ben diyetisyene gitmeyi düşündüm ama sporsuz işe yarar mı diye düşünüyorum
Seda611 Pinartrkz evde yapacağım zaten hamilelik öncesi yapıyordum plates ayriyeten mekik cekecegim düzenli ☺️