Pembis benimkinde sakin bir bebek, gelişimini gözlemliyorum. bazen kendini atıyor sıkıyor bi şeyler yapıyor. korkuyorum acaba bir şey mi var diye, sonra vesveselere kulak asma diyorum.. umarım fıtrat meselesidir. inşallah.. rabbim beneklerimizle imtihan etmesin. evet annelik buymuş her şeyden şüphe ediyorsun tırnağı acısa ürperiyorsun ...