MinniMe Merhabalar 8 günlük kızımın bugün bezinde kırmızı bir leke gördüm internette baktığımda susuzluk ile alakalı yazanlar olmuş aranızda bu durumu yaşayanlar var mı neden oluyor ve nasıl geçiyor acil destek istiyorum hanımlar yalnız bakıyorum bebeğime ve çok korktum🙏
YamanAli MinniMe doymuyor olabilir. Sütünüz yeterli gelmiyor olabilir. Bizdede vardı kan şekerini ölçtüler bikaç kez . Düşük cıkmıştı. Tam o ilkgünlerinde bizimde
MinniMe Bebegimm1 bebeğim bir süre yoğun bakımda yattı mama da aldı ondan sütüm yetersiz gelmiş olabilir
MinniMe ikizbabymom yoğun bakımda kaldı kızım 6 gün o nedenle pek emme olayınız yok maalesef mama veriyorum
MinniMe Tospikkkk emme ile ilgili yoğun bakımda kaldığı için bir sıkıntımız var maalesef 🥺aldığınca memeyi vermeye çalışıyorum mama ile desteklesem peki düzelir mi
Bebegimm1 MinniMe sütünü sağip bi baksan ne kadar cikiyor belki doymuyordur sariligina baktirdiniz mi ilk hafta
ikizbabymom MinniMe kaç saatte bir veriyosun üzülme ben de pre doğum yaptım tam 37 gün yoğun bakımda kaldılar 1.5 ay anca anne sütü aldılar sağlıkları yerinde hamdolsun
Tospikkkk MinniMe düzelir beslensin yeterki bizde yogun bakımda kaldık sonra mama destekli emzirdim düzeldi çok şükür
YamanAli MinniMe 8 gün ddaha cok yeni zamanla çoğalır . Çoğalmaz ise mama ile tabiki düzelir. Çok sık sıl emzirin siz geceleri uyandırın saat kurup. Dolumu süt varmı göğüslerde
MinniMe ikizbabymom Allah ım tüm bebeklere sağlık sıhhat versin inşallah 🙏 yoğun bakıma evladımı bırakıp dönmek çok zordu rabbim hepsini korusun 🙏🙏
MinniMe Bebegimm1 sınırda çıktı sarılığı fototerapi aldı hatta kızım hastaneden çıktık ama sıfırlanmamış sarılığımız maalesef
Bebegimm1 MinniMe mama takviyesi yapın belli ki doymuyor önce kendinizi emzirin sonra her 2 saatte bir mama yapıp verin düşer sariligi hem doymuş olur ❤
sevdeninasafkosu MinniMe benimxe oglumda olmuştu beşinci gün doktor normal demişti böbreklerde kristallesme ile ilgiliymis. Bir kaç kez daha olabilir ama daha fazla olursa hemen getirin demisti
MinniMe sevdeninasafkosu çok teşekkür ederim bilgilendirme için böbreklerde normal olan bir durumsa içim rahatladı 😊
meleknur21 MinniMe benim de bebeğimde oldu ama tam kırmızı değildi doktpra gittim dedi ki yeni doğan bebeklerin idrarlarında turuncu kristaller olabiliyor normalmiş
MinniMe meleknur21 normalse çok sevindim şükürler olsun 🌸ilk anneliğim birde yalnız olunca gördüğümde çok korkmuştum 🥺
Miniee MinniMe kiremit rengiyse korkma her yenidoğanda olabiliyo, idrarında bulunn bi kristal bezle temas edince kiremit rengi alıyo diye biliyorum, kan kırmızıysa ayrı doktora goster vede bol bol emzir yetmiyorsa mama takviyesi yapabilirsin