Kızlar merhaba,bebeğim tam 3 aylık kontrolümüz vardı rota aşımızı da olduk,sizlerin gelişimsel özelliklerinizi merak ediyorum. Benim bebeğim aguluyor uzun zamandır,göz teması nesne takibi var,henüz oyuncak tutamıyor uzanamıyor. Sırt üstü yatarken ayaklarını toplayıp dönmeye çalışıyor başarılı olamasa da😄 ama mesela sesin geldiği yöne dönmüyor. Ses yönünü ayırt edemiyor. Bu aylarda yapan var mı? Ya da ne zaman yaptılar acaba?