Kızlar uyutuyorum yatağına koyuyorum bazen 2 saat hatta 3 saat deliksiz uyuyor ama bazen de böyle huzursuzluk yapıyor 33 günlüğüz. Bugün uyutuyorum yatağına koyuyorum 10 dakika filan oda mızmızlana mızmızlana uyuyor ama hava çok sıcak bugün sadece zıbınla duruyor kaldırdım az önce baktım terlemil bugün 3 oldu kıyafet değiştiriyoruz. Kaldırıyorum memede tekrar uyuyor sütüm çok olmadığı için acaba doymuyor mu diyorum ama doyma sa memede uyur mu 5 dk ya emiyor ya emmiyor hemen uyuya kalıyor bide köydeyiz cibinlik kullanıyoruz cibinliğin üstü açıkken daha rahat uyuyor sanki ama sinekten açık bırakamıyorum kapattıktan 10 dk sonra yine mızmızlanıp uyanıyor aç değildir dimi sıcaktan böyle yapıyordırhava da esmeye başladı şimdi tekrar uzun kolları giydirecem ama zıbınla uyuyamıyor eğer sıcaktan sa uzun kolla nasıl yapcaz bilmiyorum kaynanam da kapı pencere her yeri açıyor cereyan yapıyor çocuk rüzgardan değil terden hasta olur diyip izin vermiyor kapatmama napacağımı şaşırdım cidden