Birbebekkkbircicek Kızlar benim son gunlerım ve göğüs kalkanı olarak e bebekten plastik aldım bu yeterli olur mu kullanan var mı , yoksa gümüş mü almalıyım
Mom727373 Birbebekkkbircicek ben plastik aldım ama kullanmadım çünkü bişeyler kapatınca hep nemli kaldığı için yara olduysa eğer iyileşmiyor. Ama yara yoksa kullanmak mantıklı tabi atlet veya sutyene temas ettikçe acımaz çünkü ilk zamanlar hassas olabiliyor. Bence ihtiyaç duymadan gümüşüne para vermeyin şimdiden
oyaacool Birbebekkkbircicek bana sorarsanız bunlara pek güvenmeyin kimisine çok iyi gelmiş ama bana hiç yaramadı envai çeşit krem kalkan hiçbiri. Bol bol göğüs pedi aldım kantaron sürdüm öyle geçti. İnş sizin hiç yara olmaz 🙅♀️ doğru pozisyonda ve tutuşta emzirmekte çok işe yarıyor ama başlarda alışana kadar yara olabilir . Hayırlı doğumlar 🙋♀️
nur-nr_123 Birbebekkkbircicek bn plastik olanı aldım mycey göğüs kalkani seti kullandım çoğu insana yazdım tavsiye ettim 2 hafta kanlar la emzirdim kullanmadığım krem yağ kalmadı sadece o geçirmişti hemde yarım saat için gogusum kopacakti o derece
Mom095 Birbebekkkbircicek ben doğum öncesi gümüş kapak kullanmaya başladım. Çok şükür ne yara ne başka bir şey olmadı. Bebeğim 1 yaşına girdi. Ben gümüş kapaktan çok memnun kaldım
Mom095 Birbebekkkbircicek doğumdan bir iki hafta önce öneriliyor. Bende öyle yaptım. İki hafta öncesinden gün içinde bikaç saatliğine taktım. Hiç krem kullanmadım ben. Gerekte kalmadı. Doğumdan sonra sürekli kullandım. Arada bi saat falan havalandırdım. Kapakları da karbonatla yıkıyodum. Yaklaşık 4 aylıktan sonrada hiç kapak kullanmadım 🥰
Mom095 Birbebekkkbircicek elhamdulillah olmadı 🙌 şuan 1 yaşında bebeğim. Malum dişleri çıktı. Çok fena ısırıyor 😂 bi tek onun acısı var arada
Sadem1 Birbebekkkbircicek avent göğüs Kalkanı nı kullandım canım. Tahrişi ve sürtünmeyi engelledi. Nisavit diye göğüs ucu kremi sürdüm her emzirmeden sonra. Bana fayda etti. Üç dört gün kullandım daha sonra zeytinyağı sürüp streçle kapattım. Onun da çok faydası oluyor. Böyle yaparak çok az bi acıma oldu. İnşallah seninde olmaz. İlk bebeğimde üç ay acımıştı göğüslerim. İkicisinde olmadı.
Canserko Birbebekkkbircicek cuma günü erken dogum yaptıgım o sebeple göğüslerim için ön hazırlık hapaöadım ama gümüş kapak almıştım. Göğüslerimin ucunu o kadar yumuşak yaptı ve pembeleştirdiki cok memnunum. Göğsümü sürekli sağmak durumundaym bebegim küvözde oldugundan. Hiçbir agrım sızım yok cok şükür
Azraaag Birbebekkkbircicek lanolin kullanın muhakkak o yara olmasını önlüyor . Şansa bırakmıyor göğüs yarası kadar kötü bır agrı görmedım ben
Meltemeymen Birbebekkkbircicek Benimde dogumdan sonra sagma3islemi yaptığım için yara olmuştu. Krem vs tek başına yeterli olmadı. Sonra birinden duydum kremi sürüp strec filmle meme uçlarını kapattım küçük bir parça yeterli oluyr. Nemli kalmasını kremini sürekli temas.etmesinu sağlandığından bana faydalı oldu yaram geçti. Ve streci sürekli değiştirmedm. Temasli kısmı bir yere degdirmeden emzirirken sonra tekrar takabilirsiniz. Hem kremde ziyan olmamis oluyr
Mom095 Eminealiasaf çok kolay. Sadece göğüs uçlarınıza yerleştiriyorsunuz. Krem yada başka bişi kullanmaya gerek yok. Amaçta bu zaten. Arada çıkarıp hem göğsümü hemde kapakları yıkıyodum. Hepsi bu kadar 🥰
Mom095 Eminealiasaf ben doğum öncesi kullanmaya başladım. O yüzden hiç yaram olmadı. Ama bazen bebeğim ısırınca küçük kesikler oluyo meme ucunda. O zaman takıyorum geçiyo 🌸