gulshen Arkadaşlar 6 aylık bebeğim 5 ay boyunca kilo alımı çok iyiydi ama bu son ayda sadece 150 gram almış neden acaba bunu yaşayan var mı sadece anne sütü alıyor
hunilimomm gulshen artık öyle. Çok kilo almıyorlar canım yanlış bilgi vermeyim ama artık 200 300 gr felan alıyorlar ayda benim kızım 2 yaşında 1.5 yaşından beri aynı kilo da
demirboy gulshen bence dr a sorun takipte kalıcaktır. Evet azalıyor ama bende üzerine düşmedim meğer değerleri falan düşmüş ondan almamış. Dr lar 6 ay 1 yaş arası 400-500 gram almasını bekliyor ki birden bire ciddi bir düşüş olmuş sizde
Omertugra20 gulshen canim artik normal ben doktora sormustum cocuk 1 yasina kadar her ay 1 kilo alsa ne olur biliyormusun dedi 😅😅
gulshen hunilimomm her ay 1 kilo alan çocuk bir an da bu kadar düşünce tedirgin oldum açıkçası teşekkür ederim Allah bağışlasın evladınızı
Mom095 gulshen bizde 9. aydan beri yerimizde sayıyoruz 😕 boyu uzaması önemli canım. Ona dikkat et. Kilo çünkü diş çıkarma harektlenme vs gibi etkilerden değişiyo
Omertugra20 gulshen bizimkide 5.ay hic kilo almamisti sutum artik bitme noktasindaydi mama ve ek gidaya baslamistim
Smrenes 150 gram çok az.. Evet bir yerden sonra azalıyor ama bu kadar değil en azından 400 gr alması beklenir.. Bence bir doktorunuzla görüşün derim..