Prensessannemm Kızlar bn kiraz reçeli yapıyorm da tarife göre ilk defa yapicm kavonozlara nsl koymam lazım kavonuzun sıcak suda bekletip öyle mi koyuyum soğuk kovonoz olsada olur mu ?umarım anlatabilmisimdr😂
Berenkooommm Prensessannemm canım reçel sıcakken sıcak kavanoza koyman lazım vakumlanması için ağzını kapatıp ters çevirmeyi unutma 😊
hunilimomm Prensessannemm sıcak sıcak kavanoza koyup ağzını iyice kapatman lazım sonda bi kaba kavanozları ters çevirip koy bi gece beklesin ertesin gün yerine koyabilirsin