Htctpc merhaba benimde doğum yapalı hemen hemen 2 ay olacak sizi çok iyi anlıyorum. Bende dediğiniz etkiler olmadı ama duygusallık vardı. Annem 40 gün yanımızdaydı o gidince eşimle baş başa kaldık bi boşluğa düştüm gözüm korkuyordu. Duygularım o kadar değişkendi ki bebeğimi sevip sevmediğimden bile emin olamıyordum. İnanın geçici bir durum. Zaman geçtikçe kendinize bi düzen oluşturuyorsunuz her şey daha kolay oluyor. Hele o saçma duygudallık gidince oh diyosunuz. Bide dikişlerin ağrısı tabi. Normal doğum yaptım ama o kadar çok dikişim vardı ki iyileşmem tam 40 gün sürdü. En önemli destek eşten geliyor. Bu süreçte o size karşı ne kadar anlayışlı olur bebekle ilgilenirse o kadar rahat atlatırsınız. Bizimde zor günlerimiz oluyor hala ama o durumlarda ben hep şöyle diyorum. Bu geçici bir durum, sürekli böyle olmayacak.