esgc Merhaba 6 gün önce sezeryan ile Doğum yaptım. Ameliyat esnasında anestezi seviyem yükselmiş odama hemen çıkamadım uyandırma odasında beklettiler. Neden olduğu konusunu da düzgün açıklayamadılar. Bunu yaşayan var mı başka? Sizlere ne söylediler
Deepmom esgc acaba panik yaptığınız veya tansiyon duzensizliginden sakinlestirici gibi verilmiş olabilirmi çünkü bu gibi durumlarda veriliyor
Deletedmom_297 esgc cnm bn 1 saat sürdü amaliyat anında damarım patlamış uzun sürmüş doktorum öyle rahat anlatıyorkii sanki her dakka basıma geliyormuş gibi 😄 Tansıyonumdaa baya yükseldi 19 laraa çıktı o an muzıkle konuşmayla da sakınleşemedim mecbur sakinleştirici yaptılar kafam bir geldi bir gitti
Mnk esgc ben de aynısını yaşadım göğüs hizama kadar çıkmış ilacın etkisi ameliyathanede 15 20 dk beklettiler sonra normale döndü şu anda bebeğim 5 aylık hiçbir sıkıntısını yaşamadım
esgc Deepmom göğüslerime buz koydular hissetmedim anestezi seviyeniz yüksek dediler. Ben dikişten 1 saat sonra yukarı çıkabildim. Evet çok heyecan yaptım ameliyat esnasında hep heyecandan titredim.🤔 çık sordum ama istenmeyen bir durum ama sıkıntı yok dediler