Merhabalar 18 aylık bebeğim var bir yaşına geldiğinde D3 bırakıp multivitamine geçelim demişti doktor fakat çocuk içmek istemediği için 1 şişe zor btirdikbir daha almadım. Br yandan gerekli olduğunu söylüyorlar kullanan var mı aranızda Var sa ne kullanıyorsunuz ? İçeriği temiz şeker içermesine dikkat ediyor musunuz ?