gizcet Yarın için randevu aldım bebeğim 1 aylık. Bir yan etki oldu mu? Emzirdiniz mi? 1 aylıkken vurunan var mı
Deletedmom4440 gizcet yan etkisi hemen belli olmuyor maalesef sağlık bakanı da bu konu hakkında açıklama yaptı sanırım Sinovac daha güvenilir
nommie gizcet ben oldum bebeğim 2.5 aylık emziriyorum bir hafta oldu hiç bir sağlık sorunu olmadı. Olmadan önce çocuk doktoruna danistim bir sorun olmaz dedi
Sedeeff gizcet ben emziriyorum 10 aylık bebeğim var herhangi bir yan etki görmedim kendimde de bebeğimde de. Sadece 2. gün kol ağrım oldu
Miomio Ben pazar gecesi oldum biontech aşısı çok tereddütlüydüm bende. Çok şükür kol agrısı ve halsizlikten başka birsey yaşamadım. İki gün oldu yani vurulalı. bebeğim 7bucuk aylık emziriyorum onda da hiçbirisiyle olmadı.
gizcet Miomio bende çok tereddütteyim. Vurunmasam da olmayacak çünkü herkes maskeyi çıkarıyor. Bana bulaşırsa oğlum için sıkıntılı
nommie gizcet yok canım bisey olmadı her zamanki huysuzlugu gaz sancısı dışında gayet gülücükler falan atıyor öyle halsizlik falanda olmadı
Miomio gizcet ben kızım 38 günlükken covid oldum çok zordu . Bebeğime bulaşmadı çok şükür atlattık o günleri. O yüzden cesaretimi topladım ve gidip oldum