Selamlar bayanlar. 7.5 aylık bebeğim var. Artık işe başlayacağım için ek gıdasını biraz daha rayına oturtmak istiyorum. Ama verecek bir şey bulamıyorum. Tarif kitaplarından bişiler yapıyorum ama onları yemiyor. Sabah kahvaltısında filan yumurta sarısı dışında peynir olarak ne vereyim lor dışında. Nasıl bi düzen oturtmalıyım acaba.