esgc Merhaba 6 gün önce seseryanla Doğum yaptım kalça ağrım hala geçmedi topallayarak yürüyorum. Nedendir acaba? Tavsiyesi olan var mıdır
elifzeze esgc merhaba spinal sezeryan sonrasi bazi kadinlarda oluyor bu sikayet bende de sirt agrisi vardi bazende belime agri girerdi zamanla gecti ama
Gulzar esgc canım o problemler doğru anestezi uzmanı seçmemekten oluyo bazılarında bel bazılarında kasık ağrısı oluyo bazılarında da bacak hissizliği ne yazık ki...
Lovely90 elifzeze ne zaman geçti bel ağrınız acaba ? Benim 4 ay oldu hiç biyerim ağrımıyordu şimdi belim ağrımaya başladı geçmicek diye korkuyorum