Dün sağlık ocağında tartıldı 10 buçuk kilo geldi 83 santim boyu 2 ay önce 81 santim 10 kiloydu fazla kilo almıyor ne zaman götürsem zayıf diyor hemşire elimden geleni yapıyorum ama bünyesi öyle Yarın köye gideceğiz Herkes orda bir şey söyleyecek gelişmemiş bakamamışsınız falan beslenmesi şu şekilde sabah bulamaç yiyor tereyağ peynir Bebe Bisküvi ekmek ne varsa karışık bir türlü alıştıramadım Ara öğün olarak muz yatıyor kalkıyor et suyu kemik suyu çorba içine ekmek de koyuyorum sonra 1 ceviz akşam da biz ne yersek seçmez et tavuk ne varsa yarım kase yoğurtla yatmadan sütünü içer