Mirosunannesi Emziriyorum sinirimin altında 20lik diş kökü varmış çürük ağrı yaptığı için gitmiştim cerrahiye yönlendirdi yaşayan var mı bu durumu ? Nasıl emziricem sonrasında ağrı çok oluyomuş diyolar Allahımmm 😭
bikerem Mirosunannesi ben cektirdim,emzirme konusunu bilemeyecegim ama cok agri falan olmadi. Dis hic yuzeyde yoktu,damagi yarip cikardi cerrah