emiasl Emziren anneler 6 ayda tetenızun 3. Dozunu oldunuz mu? Hemen emzirdiniz mi? Ne kadar zaman içinde olmam gerekir acaba 6 buçuk aylık oldu bebeğim
PrensinAnnesi2021 emiasl ben oldum 3. Dozu. Nisan ayında. Çok şükür bir sorun olmadı emziriyorum. 5 dozu tamamlicam hakkım var sonuçta
Mrveykt emiasl Ben Doğumdan sonra olmadım şimdi 3. Doz için çağırıyorlar. Ben istemiyorum bence yeterli
Eylusunannesiii emiasl dogumdan sonra yaptırmadım tetanoz resmen kolumu felc ediyo 😂 ben o kolla nasil cocuk tasiyim dedim ebeme yaptirmak istemiyorum dedim nasil istersen dedi
Gly_87 emiasl ben 5 doza tamamlycam asiyi,ayin basinda 3. Dozu vuruldm eve gelincede bebegimi emzirdm
Gly_87 emiasl kizim 3,5 aylik,o 7 haziranda rota asisini vurulurken bende ayni gun 3.doz tetanozumu oldum
Minikcasper01 emiasl postu görünce hatırladım aşıyı😂 hamilelikte 2 doz olmuştum da sonrasını bilmiyodum olunduğunu ki zaten postu okuyunca aa bende hamilelikte olmuştum dimi diye kendimle konuştum 😂
Minikcasper01 emiasl bebeğimin aşısı var temmuzda gidince bi söyliyeyim unutmam inş da yaptırayım bari.
Barkinalpinannesi emiasl ben yaptırmadım zaten 2 doz aşı 5 sene koruyor . İlk gebeliğimde vuruldum 2 doz oğlum 3 yaşında ikinci gebeliğimde hiç vurulmadm bile 😅 doktorum gerek olmadığını 2 dozun 5 sene koruyuculuğu olduğunu söyledi
PrensinAnnesi2021 emiasl bebeğim 3 aylıktı hemen emzirdim çok şükür bir sorun yaşamadım . Birsey olacağını zannetmiyorum. Hamileyken vuruldugumuz bir aşıyı emzirirken de vurulabiliriz