Birprensannesi12 ben çok araştırdım biberon olarak avent kullandım ama avent akıtıyor yorumlarını okuyunca alıştırma bardağını Weebaby antikolik 260 ml alıştırma bardağı aldım 30-40 civarı bir şeydi sanırım . İndiirme girince daha da uyguna alınır . Çok memnunum kaç kere düştü kırılmadı da