Kızım 1 yaş 4 günlüğüz 9 aya kadar fazla kilo aldı 13 kiloyduk 1 yasında 13,760 gram olduk yani 3 ayda sadece 760 gram almış ilk 9 ay fazla ve hızlı kilo almıstı boyuda 82 cantim bugün doktora gittik obez bir bebek ve 2 yaş gelişimi gösteriyo diyip endokrine yönlendirdiler endokrin ne dicek cok endişeliyim bebeğim şimdiye kadar hiç mama içmedi bu kiloyu anne sütü ile aldı ek gıdayıda oyle aman aman yemiyo bebeği iri bebek olan varmı 😔😔