Ayazinannesi10 6 ay 12 günlük bebeğim ek gıdaya geçtiğimiz den beri mamayı istemiyorum iktiriyor hem meme hem mama gidiyoruz ama sütüm az yetmiyor en başından beri mama.neden istemiyor olabilir var mı başına gelen 🤔
kubra2608 Ayazinannesi10 benim yeğenimde ek gıdadan sonra mama içmez oldu ek gıdayı güzelce yiyo mamayı yarısını içiyo zar zor ek gıdayı daha çok sevdi hala da aynı mamayı az içiyo genelde ek gıda yiyo 😅