Kızım 17 ay 11 günlük .Kızıma bugün sofrada iken kzıım güt mutfaktan masanın üstündeki biberonu getir sana ayran vericem dedim oturma odasındaydık. Deneme amaçlı söyledim böyle bikaç komut içeren bir cümleyi anlayacakmı diye . Gidip getirdi . Ama gün içinde anlamsız bir aürü şey söylüyor anlamlo tek kelimesi hiç değişmeyen tel kelimesi anneeeee . Çok mu acele ediyorum .arkadaşımın oğlu bizimkiyle aynı aydayken şarkı söylüyordu 🥲