Leyla0613 Kızlar bir hafta önce bebeğimin göbek bağı düştü sonrasında siyah kabuk gibiydi bugun baktım sarı iltihap gibi bişey olmuş ama koku yok akşam acile götürcem ama içim içimi yiyo neden böyle oldu enfeksiyon mu var resim atamadım
Mirayfiliz Leyla0613 canım bizimde aynı olmuştu doktora götürdük göbek bağını bit parçası kalmış onu yakacağım dedi.yakacağım diyince korktuk ancak doktor hiç hissetmeyecek dedi ve öyle de oldu.çok kısa bir işlemdi.umarım sizinde iltihap değil bizim gibi hemen geçecek bir şeydir.geçmiş olsun🌸
Vildan2334 Leyla0613 kötü bi durum degil bizde de oldu cubukla yaktilar 1 2 haftaya gecti cok şükür agri vs olmuyor
Vildan2334 Leyla0613 [url=https://www.hizliresim.com/12pqr7t][img]https://i.hizliresim.com/12pqr7t.jpg[/img][/url]
erdeminannesi12 Vildan2334 bizimde olmuştu canım bi süre kuruyana kadar oluyo öyle sonra geçiyo korkma ama için rahat etmiyosa götür yine
Leyla0613 Mirayfiliz resım attım bakabilirmisiniz şimdi hastaneden gelıyorum iltihap olabilir öyleyse yatış yapılır dendi bir saattır ağlıyorum inşallah öyle değildir
Hnde Leyla0613 göbek bağındaki enfeksiyon kana çok hızlı karisiyomys o yüzden yatış yaptırıyorlar bizimde hem sariakinti ve koku vardı kanı teniz çıktı antibiyotik verdi sürdük gecti