Merhaba hanımlar,
ayın 3 ünde tatile çıkıyoruz nasipse. Erken rezervasyon yaptırdığımız ve adet dönemim 1 hafta 10 gün gerilediği için ilk veya 2. gün gelecek gelmekte olan😔 adet geciktirici kullanan var mı aranızda? Zararları yan etkileri nedir ? Teşekkürler🌸