Hanımlar 1 ay 17 günlük kızım özellikle son 3-4 gündür emerken göğsümü bırakıp tekrar alıyor. Bir iki kez emip bırakıyor, tekrar alıyor, yine bir iki kez emip bırakıyor, yine alıyor. Ağlama falan yok. Hatta emdikten sonra kustugu da oluyor. Bunun sebebi ne acaba? Başına gelen var mı?