Şuan 34 aylık oğlum. 2 gün bezsiz geziyoruz ama değil tuvaletini yapmak yanından bile geçmiyo bez bağlatmayan oğlum bez bağla diye ağlıyo yalvarıyo lazımlık almıştık bir türlü oturmuyor stiker aldım bayıldı bi tane yapıştırdık deidm ki eğeeeer tuvaletini yaparsaaan bu stikerları yapıştırabileksin dedim güldü baak tavşanın çişini yaptığı için stiker yapıştırdık dedim bu sefer stikerı çıkarmaya çalıştı aldı eline oyuna çevirmek istedi asla oturmuyor lazımlığa ne yapmalıyım nolur yardımcı olun yaaa neyi yanlış yaptım sabaha kadar çiş yapmıyo uyanır uyanmaz çiş yapıyo ama tabi ki altına yapıyo hep olmaz diyo hayır istmeiyoıeum diyo lazımlığa otuemuyo