Aylingokce 4 aylık aşımızı olduk çok şükür. Herkes yemeklerin tadına baktırmak istiyor ben bir şey vermiyorum. Bı şeyler veren var mı ?
Sevdamavi Aylingokce ben bekliyorum canım altı ayı dolsun biz de dört aylıgız aşısını saglık ocagında mı yaptırdın bu cuma götüreceğim ben de aşıya
Tgcgulce Bizde bugün aşı olduk o saatten beri çok huysuz durup durup ağlıyo ya kucağımda ya memede normalde hiç ağlamaz Sizde durumlar ne