Prs Üzülme, kendini yıpratma tam 5 ay her akşam 7de başlayıp gece 1e kadar ağlayan bir oğlum var suan 7 aylığız gecti gitti fakat bende çok hırpaladım kendimi. Maalesef damla o bu şu işe yaradı diyemem :( giyinip oturuyodum evde sürekli kar kış kıyamet demeden sokakalara cıktık annemle eşimle kardeşimle o an yanımda kim varsa, evet çok zor fakat geçicek inan hem kendine hem bebeğine büyütme gözünde geçicek❤️