Eylulhuma16 kızımda aptamılı kullanıyorum yaz ayları sıcak oldugu ıcın dırek soguk verıyorum 1 yaş oldugu için süte gectık dırek soguk ıcıyo mamayı içmiyorsa buzdolabında en fazla 2 saat bekleyebılır eger yıne ıcmezse mecbur dokuyorum havalar sıcak olunca mamanın dısarda beklemsı olmaz