Hep normal olsun istedim normal diye gittim sancılarıda çektim ama sezeryan oldu ,sezeryandan cok korkuyordum ama korkulacak hiçbirşey yokmuş ilk günler yavaş yürüdüm yere eğilemedim ama 1haftada açıldım sancı ağrı olmadı, abartılacak korkulacak kadar değilmiş asla sadece sütüm 3.gün daha cok geldi beslenme konusunda sıkıntı çektik,ama bundan sonrakini normal doğum denemeyi düşünüyorum yinede