Deryadila25 Çoraplarına varana kadar ütülüyorum 😁 gerçekten de öyle ütüsüz hiç giydirmedm 4,5 aylık kızım şuana kadar hep ütüledim. Hatta ütünün başından kalktım elime telefonu aldım şöyle bir foruma gireyim dedim bu postu gördüm😄minnacık kıyafetler zaten çok uzun sürmüyor özellikle atletlerini ters çevirip yıkatıyorum sonra tersinden ütüleyip çeviriyorum ne zamana kdar pes ederim bilmiyorum bakalım şuanlık herşeyini ütülüyorum valla 😊🙃