DD_ umudum_var2 gündüz neden mama verdiniz ki? Bence gündüz vermeyin. Yemezsem mama içerim diye düşünüyor. Ben hep geceleri vermiştim. Gündüz asla mama içmedi mecburen yemek yedi. Gündüz mama içemeyeceğini ona öğretin bence sizin yararınıza
Kukuli4198 umudum_var2 canim bizimde geçen hafta 2 yaş kontrolümuz vardi doktora sordum mana devam sütünü vereyim mi oda kes verme ek gıda yoğurt sut onlara yunlet dedi